Oferta

 

Motoreduktory i reduktory

Ślimakowe


Motoreduktory ślimakowe typu RMI i UMI są jednostopniowymi, lekkimi, kompaktowymi przekładniami. Przekładnie dostępne z przelożeniami od 7 do 10 000. Ciekawostką w tego typu przekładniach jest możliwość zastosowania sprzęgła przeciążeniowego z możliwością regulacji momentu obrotowego. Stosowane są przede wszystkim w prostych aplikacjach napędowych, gdzie duże znaczenie ma oszczędność miejsca i sposobu jego montażu.

Walcowo-ślimakowe


Motoreduktory walcowo-ślimakowe typu CB CR. Sprawność tego typu przekładni jest znacznie lepsza niż przekładni ślimakowej. Zaletą jest również bardzo cicha praca oraz niwielkie rozmiary. Poprzez zastosowanie stopnia walcowego ze stopniem ślimakowym w małej obudowie uzyskano duże przełożenia.

Walcowe


Motoreduktory walcowo-płaskie typu PMP, PMF stanowią modyfikację przekładni walcowych. W zakresie przekładni walcowych-płaskich  oferujemy przekładnie dwu i trójstopniowe. Przekładnie tego typu mogą posiadać na wyjściu tuleje zdawczą, wał pełny, jak w przypadku przekładni walcowych prostych. Sposób zabudowy reduktora walcowego płaskiego do urządzenia to kołnierz lub za pomocą korpusu.

Walcowe-płaskie


Motoreduktory walcowo-płaskie typu PMP, PMF stanowią modyfikację przekładni walcowych. W zakresie przekładni walcowych-płaskich firma oferuje przekładnie dwu i trójstopniowe. Przekładnie tego typu mogą posiadać na wyjściu tuleje zdawczą, wał pełny, jak w przypadku przekładni walcowych prostych. Sposób zabudowy reduktora walcowego płaskiego do urządzenia to kołnierz lub za pomocą korpusu.

Walcowe-stożkowe


Motoreduktory walcowo-stożkowe typu OMP, OMF. Reduktory te mogą posiadać na wyjściu zarówno wał pełny jedostronny jak i dwustronny lub tuleje drążoną. Charakteryzują się wysoką sprawnością oraz wysokimi momentami wyjściowymi. Motoreduktory typu OMP, OMF zostały zaprojektowane tak, aby maksymalnie zredukować hałas powstający podczas pracy.

Stożkowe


Przekładnie stożkowe typu ZL, Z. Jest to typoszereg reduktorów stożkowych. Seria Z charakteryzuje się dużą sprawnością oraz cichobieżnością. Reduktory typu ZL, Z posiadają dużą elastyczność konfiguracji wejścia i wyjścia. Korpusy wykonane z aluminium lub stali. Zastosowanie jako multiplikatory

Planetarne


Motoreduktory planetarne typu RD, MD, PD. Reduktory te składają się z koła centralnego, jarzma czyli koła o uzębieniu wewnętrznym oraz kół satelitarnych. Przekładnie planetarne charakteryzują się wysoką sprawnością, małymi gabarytami w stosunku do przenoszonych mocy. Możliwość uzyskania bardzo dużych przełożeń ponad i=3000. Bardzo duża elastyczność w montażu reduktora do urządzenia.

Przekładnie dużych mocy


Przekładnie walcowo-stożkowe typu RXP, RXO. Charakteryzują się możliwością przenoszenia bardzo dużych momentów przy zachowaniu dużej sprawności. Przekładnie typu RXP, RXO moga występować jako aplikacja przekładni z silnikiem lub sam reduktor. Dostępne w wykonanieach jedno, dwu, trzy lub czterostopniowym

Napędy wind


Przekładnie walcowe równoległe typu RXP LIFT. Tę podgrupę motoreduktorów walcowychzastosowano przy napędach wind. Przekładnie charakteryzują się zwartą budową, cichobieżnością. Jako dodatkowa aplikacja dostępna chłodnica oleju.

Napędy suwnic


Przekładnie walcowo-stożkowe typu RXPO. W tej grupie mamy do wyboru czternaście wielkości mechanicznych przekładni. Ta grupa przekładni znalazła swoje zastosowanie w napędach suwnic.

Z łożyskiem oporowym


Przekładnie walcowo-stożkowe typu RXP EST. Ta grupa przekładni znalazła zastosowanie w wytłaczarkach. Przekładnie dostępne jako aplikacje z kołnierzem IEC pod silnik elektryczny lub jako reduktor z wałem pełnym na wejściu. Możliwość zastosowania chłodnicy oleju. W każdej wielkości mechanicznej mamy do wyboru dwa typy łożysk oporowych.

Wariatoty


Przekładnie bezstopniowe tzw. wariatory typu VMF, VMP dostępne w czterech wielkościach mechanicznych w wersjach mocowania jako kołnierzowe, łapowe lub łapowo kołnierzowe. Wariator służy do mechanicznej regulacji obrotów wyjściowych z silnik. Regulacja obrotów wyjściowych od 125/600, 190/100, 360/2000/ Możliwość spasowania wariatora z motoreduktorem ślimakowym lub zębatym.


 
 
P.H.U. DAREX Beata Pastusińska
ul.Sołtysowicka 5a
51-168
Wrocław

e-mail: darex@darex-lozyska.pl

tel. +48 71 329-50-79 , +48 71 329-50-02

      +48 71 329-50-98

 

Strona główna  Firma  |  Oferta  |  Oferta specjalna  Kontakt  

© Darex 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone
projekt i wykonanie: hajime studio