Oferta

 

Sprzęgło przeciążeniowe KTR-SI

 
KTR SI typ FT
 

Charakterystyka wyrobu

  • sprzęgło przeciążeniowe przenoszące moment obrotowy do 8200 Nm   
  • dostępne jako wykonanie niesynchroniczne, synchroniczne lub nierozłączne   
  • dostępne również jako wykonanie odseparowujące
  • połączenie kołnierzowe z elementem odbiorczym

 

Korzystamy z programów do obliczeń i symulacji w celu dokładnego doboru sprzęgieł przeciążeniowych. Z tego powodu prosimy o maksymalne ilości danych o napędach, w których mają być zastosowane nasze sprzęgła. Im dokładniejsze informacje o napędzie tym dokładniejsze wyniki naszych obliczeń. Prosimy o zapytania już w fazie konstruowania Państwa maszyny.

KTR SI typ KT
 

Charakterystyka wyrobu

  • sprzęgło przeciążeniowe przenoszące moment obrotowy do 8.200 Nm   
  • dostępne jako wykonanie niesynchroniczne, synchroniczne lub nierozłączne   
  • dostępne również jako wykonanie odseparowujące
  • wykonanie z łożyskiem igiełkowym do montażu elementów obciążonych znacznymi
    siłami promieniowymi, np. kół łańcuchowych i kół pasowych

 

KTR SI typ LT
 

Charakterystyka wyrobu

  • sprzęgło przeciążeniowe przenoszące moment obrotowy do 8.200 Nm   
  • dostępne jako wykonanie niesynchroniczne, synchroniczne lub nierozłączne   
  • dostępne również jako wykonanie odseparowujące
  • wykonanie z przedłużoną piastą pod opcjonalne podwójne łożysko kulkowe do
    montażu elementów obciążonych znacznymi siłami promieniowymi, np. kół wielopasowych 

 

KTR SI ze sprzęgłem ROTEX®
 

Charakterystyka wyrobu

  • sprzęgło przeciążeniowe przenoszące moment obrotowy do 8.200 Nm
  • w połączeniu ze sprzęgłem elastycznym ROTEX®
  • połączenie wał-wał
  • montaż wzdłuż osi
  • dostępne jako wykonanie niesynchroniczne, synchroniczne lub nierozłączne
  • dostępne również jako wykonanie odseparowujące

 

KTR SI Compact
 

Charakterystyka wyrobu

  • bezluzowe sprzęgło przeciążeniowe przenoszące moment obr. do 3100 Nm
  • specjalne wykonanie sprężyny w celu uzyskania niewielkiego momentu
    szczątkowego i dużej dokładności przełączania
  • dostępne ze sprzęgłem ROTEX® GS jako połączenie wał-wał
  • montaż wzdłuż osi
  • dostępne jako wykonanie niesynchroniczne, synchroniczne
  • opcjonalnie bezluzowe połączenie cierne wał-piasta lub standardowe
    wykonanie na wpust

 

Korzystamy z programów do obliczeń i symulacji w celu dokładnego doboru sprzęgieł przeciążeniowych. Z tego powodu prosimy o maksymalne ilości danych o napędach, w których mają być zastosowane nasze sprzęgła. Im dokładniejsze informacje o napędzie tym dokładniejsze wyniki naszych obliczeń. Prosimy o zapytania już w fazie konstruowania Państwa maszyny.

 

KTR-SI FRE  wykonanie kołnierzowe
 

Charakterystyka wyrobu

  • sprzęgło przeciążeniowe separujace (odseparowanie napędu)   
  • wysoka dokładność powtarzania   
  • konstrukcja kołnierzowa do mocowania kół pasowych lub zębatych
  • ze sprzęgłem ROTEX®, GEARex® lub RADEX®-N do połączeń wał-wał
  • możliwe rozwinięcie w kierunku sprzęgła z łamanym kołkiem i hydraulicznych układów przeciążeniowych
  • nastawa momentu obrotowego do 60000 Nm (wyższe nastawy na zamówienie)

 

Opis
Podstawą sprzęgła przeciążeniowego są moduły ograniczające moment obrotowy. W przypadku przeciążenia odłączają one stronę napędzaną od napędzającej, chroniąc układ napędowy przed uszkodzeniami. Po wyeliminowaniu przeciążenia, moduły ograniczające są ręcznie ponownie załączane i moment obrotowy jest znów przenoszony.

Ustawienie momentu obrotowego
W celu ustawienia momentu obrotowego dla zadziałania sprzęgła, wywierany jest określony wstępny nacisk na sprężyny talerzowe za pomocą nakrętki nastawczej, w każdym z modułów. Liczba modułów zależy od momentu obrotowego jaki ma być uzyskany. Na zamówienie sprzęgło może być dostarczone z nastawą wykonaną przez producenta. Możliwa jest również zmiana nastaw już po zamontowaniu sprzęgła w maszynie.

Ponowne załączenie modułów ograniczających
Po wyeliminowaniu przeciążenia strony napędzana i napędzająca muszą zostać odpowiednio ustawione względem siebie. Za pomocą młotka z tworzywa sztucznego lub dźwigni należy ręcznie załączyć moduły, załączenie powinno być dobrze słyszalne. Po tej operacji sprzęgło przeciążeniowe jest ponownie gotowe do pracy.


 
 
P.H.U. DAREX Beata Pastusińska
ul.Sołtysowicka 5a
51-168
Wrocław

e-mail: darex@darex-lozyska.pl

tel. +48 71 329-50-79 , 71 329-50-02
tel/fax. +48 71 329-50-98

 

Strona główna  Firma  |  Oferta  |  Oferta specjalna  Kontakt  

© Darex 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone
projekt i wykonanie: hajime studio